sobota, 9 marca 2013

Bransoletka 'To Shine!'

Na pierwszy ogień idzie dziś bransoletka 'To shine!'

Ostatnio kupiłam dużo okrągłych fasetowanych szklanych koralików. Pierwszy zamysł był taki, aby zrobić z nich bransoletkę metodą cubic raw, jednak zdecydowałam się na szydełko i nie pożałowałam. Oto efekt:



Bransoletka wykonana metodą sznura koralikowo-szydełkowego. Do zrobienia jej użyłam koralików o średnicy 4mm w kolorach: srebrny, czarny, hematyt, benzynka AB. Pięknie błyszczy się zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym.


Ma około 1,2 cm średnicy. Długość wynosi 17,5cm (+ 8cm przedłużki).


Tak bardzo spodobała mi się ta bransoletka, że zaraz potem zrobiłam drugą taką samą, dla siebie. Polecam do wieczorowych kreacji jak i do pracy:



Modelka: Gosia Wiewióra
Zdjęcia: Wizja świata trzecim okiem

2 komentarze:

  1. cudowna bransoletka!! Ja nie mam talentu do szydełka, a jestem totalnie zakochana w tego rodzaju biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, wydaje mi eis ze to bransoletka dla młodych dziewczyn. Posiada troszkę elegancji i równocześnie zabawy.
    Jest nieformalna i bardzo konkretna. To ciekawe połączenia.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!