sobota, 16 marca 2013

Bransoletka urodzinowa

We wtorek były urodziny mojej przyjaciółki Agaty. Z tej okazji wspólnie z drugą przyjaciółką Anką zrobiłyśmy Agacie niespodziankę. Przy okazji dałam jej bransoletkę, która dość długo na nią czekała:

Główną część bransoletki stanowi kwiat o średnicy 2,5 cm, wypleciony z fasetowanych oponek i drobnych koralików. Wzór znalazłam na stronie biser.info, jego autorką jest użytkowniczka Marja


Całość jest umieszczona na cienkim woskowanym, bawełnianym sznurku. Bransoletka mierzy łącznie z zapięciem 19 centymetrów długości.


Im dłużej patrzę na tą bransoletkę, tym bardziej mam ochotę na zrobienie podobnej, tylko że z bransoletą wykonaną również z oponek. A pomyśleć, że koraliki-oponki kupiłam pod wpływem impulsu i na początku nie wiedziałam, co z nich zrobić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!