sobota, 5 października 2013

Kwiatowo mi :)

Jest jesień a ja chcę jeszcze przywołać lato! Zaprezentuję Wam dzisiaj moją kwiatową rodzinkę:


Wyjątkowo do gustu przypadł mi wzór autorstwa Kerrie Slade 'Gumdrops in my garden', który można znaleźć tutaj. W skład rodziny wchodzą 2 pary kolczyków-wkrętek, 2 pary kolczyków wiszących i pierścionek. Średnica każdego kwiatka wynosi 2cm.

Wkrętki są w wesołych kolorach. Żółte wykonane są z koralików Toho Treasure w kolorze Opaque Rainbow Dandelion i niebieskich koralików typu gumdrop, przyklejone do metalowych sztyftów. Różowe zaś z Luminous Neon Pink i pomarańczowych gumdropów i mają sztyfty ze srebra próby 925.







Wiszące natomiast są w kolorach bardziej klasycznych. Złote kwiaty wyplotłam z Galvanized Starlight, środki mają marmurkowe. Drugie są zrobione z koralików typu Inside-Color Rain Crystal/Grape Lined z czarnymi gumdropami. Obie pary zawieszone są na biglach metalowych, dyndają się na około 3cm razem z biglem.





Pierścionek to połączenie niebieskiego gumdropa i koralików w kolorze Opaque-Frosted Sunset Orange. Kwiatek przyklejony jest do posrebrzanej bazy. Średnica obrączki wynosi 18mm, jest z możliwością rozszerzenia.



... no to który model wybieracie dla siebie? Coś bardziej klasycznego czy szalejemy z kolorami? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!