niedziela, 29 grudnia 2013

Brosza 'Debra'

Każdy, kto choć trochę siedzi w temacie koralikowania, zna Węgierkę Évę Kovács  i jej bloga, gdzie umieszcza fantastyczne tutoriale na bransolety, kolczyki i medaliony. Najwięcej Éva ma właśnie okazałych medalionów, które mogą posłużyć jako element centralny naszyjnika lub brosza. Ja właśnie na broszę zaadaptowałam medalion Debra (wzór tutaj):






Brosza ma 5cm średnicy. Do jej zrobienia użyłam następujących koralików:
- Toho w rozmiarze 8/0 w kolorze Metallic Hematite,
- Toho w rozmiarze 11/0 w kolorach: Metallic Cosmos i Brown Iris Metallic,
- Toho w rozmiarze 15/0 w kolorach: Metallic Cosmos i Gold-Lustered Dark Chocolate Bronze,
- Fire Polish 4mm w kolorach: Jet AB i Silver 1/2 Coated Jet,
- Superduo Twilight-Aquamarine,
- Piggy Beads w kolorach Black Diamond i Sapphire,

oraz znajdującego się w centrum kryształka Swarovski Rivoli 14mm w kolorze Crystal AB. Z drugiej strony broszy zostało wklejone zapięcie, które dodatkowo jeszcze jest przeszyte koralikami.

Pierwsze założenie było takie, że brosza będzie cała w brązach:





ale po wykonaniu kilku rzędów zobaczyłam, że wygląda strasznie smutno, ciemno. Ponadto wykonałam to zdjęcie i zobaczyłam na nim, że rivoli błyszczy się pięknie na niebiesko, dlatego postanowiłam pomieszać Piggy Beads Black Diamond z Sapphire, dodać koraliki Toho Metallic Cosmos i trochę Fire Polishy Jet AB. Po zrobieniu całej byłam bardzo zadowolona z efektu - połączenie niebieskiego z brązem okazało się niezwykle trafione. Brosza nabrała blasku i wdzięku.

Brosza została zrobiona z myślą o aukcji charytatywnej dla chorego dziecka. Podejrzewam, że wystartuje ona po Nowym Roku - tak więc będzie ją można kupić w bardzo szczytnym celu! Gdy aukcja się pojawi na pewno o niej wspomnę :)

1 komentarz:

  1. piękna jest ta broszka, podziwiam osoby, które wkładają tyle swojego czasu i pracy, aby stworzyć coś pieknego

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!