sobota, 16 sierpnia 2014

Paw

Co roku sklep Royal Stone wydaje kalendarz z pracami swoich klientów. W celu wyłonienia prac, ogłasza konkurs z nagrodami. W kalendarzu na 2015 rok motywem przewodnim będą zwierzęta - i właśnie taka tematyka obowiązuje na konkursie. Bardzo chciałam wziąć udział w konkursie, miałam 2 podejścia, ale niestety z przyczyn prywatnych nie udało mi się skończyć prac na czas. Dziś pokażę Wam naszyjnik, który miał powstać na konkurs z pawiem. Oto zdjęcie-inspiracja, zamieszczone przez sklep:


A oto i moja praca :) Naszyjnik rozpoczęłam robić w czerwcu, ale skończyć go udało mi się dopiero niedawno:




Naszyjnik ma ok. 40cm długości + długość przedłużki (bez zawieszki na końcu) wynosi 6cm. Do jego wykonania użyłam:
- kaboszonów szkła dichoicznego - ośmiu łezek o wymiarach 1,7x1,3cm, jednego owala 2,7x1,8cm oraz jednego kwadrata o boku długości 1cm;
- koralików Toho, rozmiar 15/0 w kolorach: Gold-Lustered Emerald, Higher-Metallic June Bug, Metallic Cosmos, Silver-Lined: Emerald, Sapphire i Cobalt
- koralików Toho Treasure w kolorach: Higher-Metallic June Bug, Silver-Lined Cobalt
- koralików Miyuki Delica, rozmiar 11/0: DB-5 - Blue Metallic Rainbow.
- koralików Fire Polish 3mm w kolorach Emerald i Cobalt


Całość wykończona metalowymi końcówkami i zapięcie w kolorze srebrnym. Od spodu naszyjnik wygląda tak:



Kaboszony zaplotłam koralikami dzięki pomocy instrukcji w książce Shaped Beadwork autorstwa Diane Fitzgerald. Świetnie prezentuje się na szyi:



To w sumie moja pierwsza 'większa' praca, której poświęciłam wiele uwagi - z reguły skupiam się na małych, nieskomplikowanych formach, bo sama taką biżuterię właśnie lubię. Ale jestem bardzo zadowolona z efektu i mam nadzieję że naszyjnik niedługo znajdzie właścicielkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!