niedziela, 21 grudnia 2014

Zmrożone choinkowe - komplet ozdób


W pracy mieliśmy Mikołajki. Losowaliśmy osoby. Trafiła mi się koleżanka z mojego Biura... ale kompletnie nie miałam pomysłu, co jej kupić, dlatego zdecydowałam się na wykonanie kompletu ozdób choinkowych:



Komplet został wykonany w tonacji srebrno-kryształowej i składa się z 3 części: dzwoneczka, sopelka
i bombki. 

Pierwszy element kompletu - dzwoneczek - został wykonany z koralików Preciosa Twins, przezroczystych
z białym środkiem, koralików drobnych Preciosa Rocaille 15/0 w kolorze Silver-Lined Crystal oraz Toho 11/0 Trans-Lustered Crystal. Użyłam również szklanych koralików typu Bicone w kolorze Crystal AB, wielkości 4 milimetrów:






Dzwoneczek ma około 3 cm wysokości i 3 cm szerokości. W środku znajduje się serduszko zrobione przy pomocny jednego Bicone'a i w/w koralików Toho. Ozdoba została wykonana wg instrukcji autorstwa Szidonii Petki (Sidonia's handmade jewelry) - którą można obejrzeć TUTAJ.


Kolejnym elementem kompletu jest sopelek - wykonany z pomocą Round Beads 3mm w kolorze Frosted Crystal, koralików drobnych Toho 11/0 Trans-Lustered Crystal i szklanych koralików typu Bicone w kolorze Crystal AB, wielkości 4 milimetrów:



Sopelek ma około 14 cm długości i wykonałam go za pomocą instrukcji znalezionej na stronie http://www.thebeadsknees.co.uk/ - How to make a Christmas Icicle with Beads and Thread.


A na deser bombka! Plastikową bombkę o średnicy 4 cm w kolorze satynowego srebra ozdobiłam czterema prostymi śnieżynkami wykonanymi z koralików Preciosa Rocaille 15/0 w kolorze Silver-Lined Crystal. Dodatkowo użyłam jeszcze, wymienianych już wcześniej, koralików drobnych Toho 11/0 Trans-Lustered Crystal i szklanych koralików typu Bicone w kolorze Crystal AB, wielkości 4 milimetrów:




... a przepis na prostą śnieżynkę można znaleźć TUTAJ.
Mam nadzieję, że mój komplet Wam się podoba. Tymczasem wracam do robienia piernikowych babeczek oraz kolejnej porcji koralikowych bombek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz :) Twoja opinia jest dla mnie ważna!